Strona korzysta z plików cookies [przeczytaj więcej] / Kontrast: Kontrast żółty - czarny | Kontrast czarny - biały / Rozmiar czcionki: A | A+ | A++
Nagłówej strony BIP OSRiR w Kaliszu
środa, 05. sierpnia 2020 r.
Strona internetowa www.osir.kalisz.pl /
Logo BIP
Menu główne
Statut
Status prawny
Misja
Regulamin organizacyjny
Struktura własnościowa podmiotu
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Stan przyjmowanych spraw
Zasady udostępniania informacji publicznej
Nabór na wolne stanowiska pracy
Zamówienia publiczne
Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych   »
Dostawa nasion traw, nawozów...   »
Plan zamówień publicznych   »
Rejestr umów
Majątek publiczny
Gospodarka finansowa
Budżet OSRiR   »
Stan mienia   »
Najem, dzierżawa sprzedaż   »
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej
Za rok 2019
za rok 2018
za rok 2017
za rok 2016
za rok 2015
za rok 2013
za rok 2014
Kontakt
Instrukcja obsługi BIP
Redakcja
EPUAP
Ochrona danych osobowych
Klauzula informacyjna
Dokumenty do pobrania
Wypunktowanie menu - Rejestr zmian Rejestr zmian
Wypunktowanie menu - Statystyki odwiedzin Statystyki odwiedzin
Wypunktowanie menu - Polityka cookies Polityka cookies
 
ePuap
Ogłoszenie o zamówieniu - świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu

Załączniki:
  » Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (903 KB)
  » Załączniki do SIWZ - do edycji (56 KB)

Ogłoszenie w BZP  nr 541266-N-2020 z dnia 2020-05-19 r.

Ośrodek Sportu, Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu: Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu, Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu, krajowy numer identyfikacyjny 33070800000000, ul. ul. Łódzka  , 62-800  Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 7573267 w. 39, e-mail marzena.k@osir.kalisz.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.osir.kalisz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowy zakład budżetowy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.osir.kalisz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Tak
62-800 Kalisz ul. Łódzka 19-29 pokój nr 102
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wersja papierowa
Adres:
62-800 Kalisz ul. Łódzka 29 pokój nr 115 (Sekretariat Dyrektora)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
Numer referencyjny: OSRiR-DKP.221.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze, wywozie i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów będących w administracji Ośrodka Sportu, Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu usytuowanych w Kaliszu przy: a) ul. Łódzkiej 19-29 (Hala widowiskowo – sportowa z krytą pływalnią), b) ul. Łódzkiej 19-29 (Hala sportowa z z bieżnią tartanową), c) ul. Łódzkiej 19-29 (Stadion Miejski), d) ul. Wał Matejki 2-4 (Stadion Sportowy), e) ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 22-24 (Hala widowiskowo – sportowa Kalisz Arena), f) ul. Graniczna 56-58 (Boisko sportowe „Orlik 2012”), g) ul. Wał Piastowski 3, h) ul. Tuwima 2-4 (Majkowskie „Wembley”), i) ul. Wał Matejki 2-4 (Park Linowy) 2. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do niżej wymienionych obiektów Zamawiającego pojemników należących do Wykonawcy, których stan techniczny zapewni możliwość zbierania i wywozu odpadów z: a) ul. Łódzkiej 19-29 (Hala widowiskowo – sportowa z krytą pływalnią): 2 sztuki - pojemnik czterokołowy o pojemności około 1,1 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01); b) ul. Łódzkiej 19-29 (Hala sportowa z bieżnią tartanową): 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 0,6 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01); c) ul. Łódzkiej 19-29 (Stadion Miejski): 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 0,6 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02); d) ul. Wał Matejki 2-4 (Stadion Sportowy): 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 0,6 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01); e) ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 22-24 (Hala widowiskowo – sportowa „Arena”: 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 1,1 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01); f) ul. Graniczna 56-58 (Boisko sportowe „Orlik 2012”) 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 0,6 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01); g) ul. Wał Piastowski 3: 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 0,6 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01); 2 sztuki - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na popiół paleniskowy (kod 10 01 01); h) ul. Tuwima 2-4 (Majkowskie „Wembley”): 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 1,1 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01) – ul. Tuwima 2-4 (Majkowskie „Wembley”); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39) – ul. Tuwima 2-4 (Majkowskie „Wembley”); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02) – ul. Tuwima 2-4 (Majkowskie „Wembley”); i) ul. Wał Matejki 2-4 (Park Linowy): 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 0,6 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01) – ul. Wał Matejki 2-4 (Park Linowy); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39) – ul. Wał Matejki 2-4 (Park Linowy); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02) – ul. Wał Matejki 2-4 (Park Linowy); 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01); UWAGA!!! Pojemnik o pojemności około 1,1 m3 nie może być mniejszy niż 1 m3 i większy niż 1,5 m3 Pojemnik o pojemności około 0,6 m3 nie może być mniejszy niż 0,5 m3 i większy niż 1 m3 Pojemnik o pojemności około 0,4 m3 nie może być mniejszy niż 0,3 m3 i większy niż 0,4 m3 Pojemnik o pojemności około 0,25 m3 nie może być mniejszy niż 0,2 m3 i większy niż 0,3 m3 Pojemnik o pojemności około 0,15 m3 nie może być mniejszy niż 0,1 m3 i większy niż 0,2 m3 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: Odbiór nieczystości opisanych w punkcie 2 odbywać się będzie zgodnie z Harmonogramem wywozu odpadów z obiektów Ośrodka Sportu, Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu na okres od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku, stanowiącym załącznik do SIWZ. Dla obiektów, z których Zamawiający korzysta w innych godzinach, niż godziny pracy Wykonawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie klucze, celem umożliwienia realizacji przedmiotu zamówienia. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zlecić w ramach wartości umowy dodatkowe wywozy: zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod 17 01 07) odbiór zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych (kod 20 01 36) odbiór odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07) kontenerem o pojemności około 6 m3 lub około 8 m3. UWAGA!!! Pojemnik o pojemności około 6 m3 nie może być mniejszy niż 5,5 m3 i większy niż 6,5 m3 Pojemnik o pojemności około 8 m3 nie może być mniejszy niż 7,5 m3 i większy niż 8,5 m3 4. Zamawiający może zlecić oczyszczanie i sprzątanie terenu z trakcie i po imprezach organizowanych przez Zamawiającego na terenie Kalisza i powiatu kaliskiego, polegające na: ustawieniu pojemników plastikowych mobilnych na 2 kółkach - do nieczystości stałych zmieszanych o pojemności około 0,11 m3, ustawienie kontenera samochodowego o pojemności około 8 m3, opróżnianie na bieżąco w trakcie imprezy pojemników plastikowych o pojemności około 0,11 m3 z nieczystości stałych i gromadzenie odpadów w kontenerze samochodowym, wywozie kontenerów samochodowych z odpadami, UWAGA!!! Pojemnik o pojemności około 0,11 m3 nie może być mniejszy niż 0,1 m3 i większy niż 0,15 m3 5. Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia ciągłości świadczenia usługi systematycznego wywożenia odpadów, nie powodując ich zalegania; utrzymania pojemników/kontenerów oraz innych urządzeń służących do składowania odpadów komunalnych stałych, papieru i tektury, szkła i tworzyw sztucznych we właściwym stanie higienicznym (mycie i dezynfekcja) i technicznym; ponownego ustawienia pojemników/kontenerów po dokonaniu wywozu odpadów na właściwe miejsce lokalizacji; usuwanie odpadów wokół pojemników/kontenerów w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów z pojemników w trakcie ich przeładunku. 6. Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności: ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396), Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Kalisza. 7. W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy spełniający wymagania określone w załączniku nr 8 do umowy. 8. Zamawiający zastrzega sobie zmianę częstotliwości wywozu odpadów oraz liczby użytkowanych pojemników stosownie do bieżących potrzeb. 9. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących usługę w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych oraz kierowców pojazdów jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 - 12 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

90513200-8

90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

12

     


II.9) Informacje dodatkowe:

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Konieczne jest posiadanie aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Konieczne jest posiadanie aktualnego i opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 złotych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Konieczne jest dysponowanie pojazdami, którymi realizowane będzie zamówienie tj. pojazdy ciężarowe - śmieciarki bezpylne z funkcją kompaktowania (minimum 3 sztuki); pojazd ciężarowy - hakowiec (minimum 1 sztuka); pojazd ciężarowy z urządzeniem HDS (minimum 1 sztuka). Wszystkie ww. pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin minimum EURO 4.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - wydany przez organ właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych 2. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 zł 3. Wykaz wyposażenie technicznego przewidzianego do wykonania zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy: a) w przypadkach zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, b) zmianę w zakresie sposobu wykonywania zamówienia lub modyfikację przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c) zmiany danych stron umowy, d) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - ryzyko wynikające ze zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zobowiązania podatkowego Wykonawcy w zakresie VAT rozkładane jest na obie strony w ten sposób, że w razie wzrostu stawki VAT obciążenie Wykonawcy wzrasta, a w razie zmniejszenia tej stawki – obciążenie Wykonawcy maleje.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-28, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Obowiązuje język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

            Dyrektor  OSRiR

                        /--/

            Mirosław Przybyła

 

« powrót

Podmiot udostepniający informacje: Ośrodek Sportu, Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu
Informację wytworzył: Marzena Kasprzak
Data wytworzenia: 2020-05-19
Zatwierdził do publikacji: Mirosław Przybyła
Data zatwierdzenia: 2020-05-19
Wprowadził do BIP: Marzena Kasprzak
Data wprowadzenia: 2020-05-19
Ostatnio zmodyfikowany: 2020-05-19 10:17:03 przez Marzena Kasprzak

Poprawny CSS!

Level Double-A conformance, 
          W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0 góra strony